söndag 24 januari 2010

Bildligt Talat v 3


Bildligt Talat.

9 kommentarer:

Artlover sa...

Spännande med denna vinkel av motivet. Kul! Tack för titten:-)

Susanne sa...

Riktigt coool vinkel och superbra skärpa=).

christina sa...

Åh, jag gillar det här motivet och perspektivet!! Jag måste våga lite mer när det gäller perspektiv, tänker jag varje gång jag ser någon som fotat i en spännande vinkel! Ha en bra vecka!

Pialotta sa...

Så underbart vackert med snön/frosten på växten.. vinklat fint oxså.. gillar:-)

Erik "Semlan" sa...

Skojigt att du valt att plåta underifrån. Inte ofta jag tittar från den vinkeln. Frosten gör sig bra på växterna, fotografiskt.

Eva-Lena Sjösteen sa...

Spännande perspektiv och fin skärpa. Fin vinterbild!

Ha en fin måndag/E-L

Cecilia Artista sa...

Läcker lite sparsmakad vinterbild med frost på växten. Snyggt perspektiv har du fått till också!

Bruno Beige sa...

Snyggt fotat och vinkeln du vald gör vardliga ting spännande

Lenas Fotoblogg sa...

Spännnade vilkel och frostigt läckert!!!!!Jag måste kolla in på saker med en annan vinkel, det är ju helt klart.