söndag 9 oktober 2011

Äntligen Kom Det Så Ett Efterlängtat Papper Med Posten


Bildligt Talat

9 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Gratulerar :-) Till titel och fint foto! Bildligt ... bokstavligt talat!

Della sa...

Grattis!

B i r g i t t a sa...

Grattis igen! Passar fint i ett CV :)
Fyndigt komenterat hos Mimo!
kram

Monica o Jacob sa...

GRATTIS, måste kännas bra;-)))
Ha en skön vecka;-)

Kerstins foto sa...

Vilken härlig känsla! Grattis igen. :)

Barnens Hjältar sa...

Tack så jättemycket! Hoppas din söndag blev bra den med :-)

Charlotta sa...

Grattis!
Men jag ställer samma fråga som jag fick när jag läste: vad blir/är du då? (mitt svar blev att jag inte blev något, men jag kunde ta ut en examen...;) )

Erik "Semlan" sa...

Skickar också ett grattis. :-)
Ovanlig titel och säkert inte så vanligt certifikat heller.

anemonen sa...

Oj Grattis är du embryolog?! Det var inte dåligt det. Måste vara ett givande yrke.