tisdag 11 oktober 2011

The Lighthouse


Watery Wednesday
Ordlös Onsdag

9 kommentarer:

Rigmor sa...

Tack för kommentaren på min blogg....!! Kan liksom inte fatta det än, vännen i torpet...borta...vi som skulle göra så mycket...guuud va jag saknar henne!! Min närmaste vän genom alla år, vi var så trygga med varandra, å nu på slutet behövde hon inte säga något, jag kunde läsa av i hennes ögon, hon visste att jag förstod...
Vilken fin bild på fyren!! Å förra bilden gillar jag verkligen, det ligger lite vemod i den. Du har verkligen öga för "det"...
Kram

Anneli Esséus sa...

Älskar förra bilden, så stämningsfull! Och den här Marie, vilket vatten! AAAAAAH, man längtar tillbaka till sommaren, det gör nästan ont att se den, trots att den faktiskt ser lite kylig ut. Skärgården är underbar!
Ulriksdal ja, ska vi ta det den 1:e november på vår träff kanske? Eller har du nåt annat i tankarna?

Kerstin: sa...

Så snyggt med fyrens spegling i vattnet.

Asbjørg sa...

Så flott bilde,nydelig med refleksjonene i vannet!

Lena sa...

En fyr är ju en ljuspunkt i mörkret. Fotot är vackert!

Anonym sa...

En fyr är ju om något en ljuspunkt i mörkret!
Klockren tolkning!!

SigridfraEnget sa...

Underbart! Så otroligt vackert!!

Pysselfarmor sa...

Njuter! Finns inte ord så vacker är din bild!

Kicki sa...

Så vackert och så stilla!