söndag 16 oktober 2011

Höstmys


Bildligt Talat

9 kommentarer:

Viola sa...

Åjaaaa.. vi må ha mange lys nå, i denne mørke årstiden, det gjør så godt!

Jeg har sett nedover siden din her, og du har så mange delikate bilder! Bilder til å bli glad av! :)

Utrolige herlige bilder av Tuss nedenfor her! Tenk om vi kunne lært alt det kattene tenker og gjør (bortsett fra å fange mus da - haha) FOR en herlig katt Tuss er!! :)

Innlegget Esseus dag.. wow wow!! FOR et digg bilde! Knallfint!! Helt utrolig hva du får til Mie! =)

Det blir mer og mer senhøst her nå.. De fleste blader har falt av trærne.. Er vel ikke lenge til frosten setter inn.. Faktisk har vi hatt to netter med frost, noen dager tilbake.. Heldigvis har det sluttet å regne, bare DET føles herlig! Det blir litt for mye regn når det varsles flomvær..! Det var like før jeg lurte på om jeg skulle bygge meg en båt som Noas ark.... ;)

Ha en fin søndagskveld vennen! :)
Klem fra meg i søster-landet! :)

Charlotta sa...

Katten i trissen nedan vet hur en helg ska tas, men du är inte långt efter med levande ljus och en flaska vin... ;)

Eva Trillian sa...

Mys :-)

Cecilia Artista sa...

Myskväll - så trevligt!

Barbro sa...

Så mysigt!

Pysselfarmor sa...

Mys mys...är det nu!

B i r g i t t a sa...

Fin stund! Sådana ska man ta sig många :)
kram
Ps gillar din topplogga skarpt!

SigridfraEnget sa...

Riktig mysigt!

anemonen sa...

ja det är sådant som behövs nu när det mörknar så fort om dagarna och det är mestadels dimmigt och grått. Vacker bild som gillas.