måndag 24 oktober 2011

Vilopaus


Måndagstema

18 kommentarer:

Anonym sa...

Spennende bilde:-)

Rigmor sa...

Snygg bild...men den förra...! Woooww!! Glömmer aldrig när jag fick min hortensia för några år sen, och en vacker dag några veckor senare upptäcker jag att den ändrat färg totalt!! Hade jag blivit tokig (eller ännu mera...), men tydligen beror det på surhetsgraden i jorden. Men blå ska dom vara, som på din bild, inte fislila som min blev...
Ha det så gött!!
Kram

Anneli Esséus sa...

Wow, så snygg! Jag fick inte till mina riktigt tycker jag....
Supersnyggt!

Inge sa...

Super godt billede, det er så fin tolkning af dagens tema.. :-)

Leena sa...

Fin bild! Bara att välja en av stolarna för en liten paus. Fast de kanske hörde till en installation eller konstverk och fick inte sittas på. :)

Rejen sa...

fint billede af de små stole...;D

4U2 sa...

Gillar din fina bild!

Annemor sa...

Der var det mang som kunne hvile.

Ha en fin mandag

Med kjæleik til livet sa...

artige bilder

monikaklemma

My name is Riet sa...

Nobody wants a rest just yet I believe

SigridfraEnget sa...

Jättesnyggt!

SoF sa...

En riktigt snygg fotoupplevelse!

Tack/Ha det gott.

ormbunke sa...

Gillar,Gillar.Kanske de gröna var nymålade i ett fotoprogram? Ha de gott. Anita

Ingeborg sa...

Så fint bilder, liker det kjempegodt:)

Mona sa...

Snyggt och elegant! Gillar ditt skärpedjup.

Olga T sa...

Snyggt och kul :))
Jag hade valt att sitta på den gröna och vila mej.

Helene Orskaug sa...

Flott bilde! Bra tolkning på temat!

Pysselfarmor sa...

snyggt! Men visst är det sådana där små små stolar som står på ett fönsterbräde...?!