söndag 7 februari 2010

Bildligt Talat v 6

Bildligt Talat.

11 kommentarer:

Marie sa...

I dag fick jag riktiga vårkänslor på min foto prommis. Solen sken och det var första gången den här säsongen som jag kände att den faktiskt värmde i mitt vinterbleka ansikte. Det droppade härligt från träd, buskar och hustak och fåglarna sjöng riktig serenad. Ljuvlig dag! Tänk vad solen och värmen gör med sinnet. Mmmmmm.

Bruno beige sa...

En känsla av värme som smugit sig in i snö och vinter.

Susanne sa...

Så härligt att se flera som kryper in under enbuskar och andra barrträd=) Det gör jag med!!!
Härlig bild=)
Kram och ha en bra vecka!

Pialotta sa...

Du hade en motsats dag till mig då.. riktigt grått och trist vid havet där jag var.. visst längtar jag oxså till solbrillorna:-) Riktigt vacker granekvist med så där lagom snö på:-)

Hero sa...

Fin bild på grangrenen, man riktigt ser hur snön smälter. Så skönt det låter med en solig dag. Det har vi inte haft här nere i söder. Bara gråtoner överallt...Men det blev en långpromenad i alla fall:)kram Maria

Charlotta sa...

Härligt, nu börjar snön att smälta. Men jag har sett att vintern kämpar emot. Vem vinner i år - vinter eller vår?

Kvasthilda sa...

Verkligen vårkänsla i den bilden! Måste vara den vårgröna barrkvisten. Snön som smälter. Vårsol. Härligt!

Cecilia Artista sa...

Så vackert! Och så härligt med sol och våraningar!

christina sa...

Mmm, jätte härligt att du fick värmande strålar på dig! Visst kommer det snart att hända något i naturen runt oss, jag väntar med spänning!!

Mimmi sa...

Ett kanon fint foto med sol och värme i :)

Erik "Semlan" sa...

Vackert foto som förmedlar den där första värmande solen som får snön att börja smälta. Ännu inte vår, men lite föraning. :-)