måndag 1 februari 2010

Macro Lovers no 8 I Köket

En hederlig gammal tesil på mycket nära håll.

18 kommentarer:

christina sa...

Mmm, säger jag bara...så vackert det kan bli av en tesil!

Du är duktig som håller dig borta från sött!

Maria sa...

Så snygg och så läcker bild!
Ha en fin tisdag!
/Maria

Mikabella sa...

Läckert!

Du...Jag tar tillbaka allt om att dubai är lugn och snäll..Har precis bockat mig igenom 1 timmes hoppträning...Kul! :( Han var helt galen...Överskotts energi och uttråkad av tuffa dressyrpass...Första gången vi tränade för profftränare och hästkräket exploderade i bocksprång innan 1.20, över och efter...1,40...skall vi inte prata om...Håll er till ponny eller ardenner. ;) Blir ju inte rädd, bara helt totalt rosenrasande..Jobbigt...Andas in till 4, andas ut på 5.... Kram! ;)

Jane sa...

Tuff bild, snyggt med skärpan som följer rundningen på silen!

Camilla (Rantis) sa...

läckert foto, hade aldrig kunnat gissa på en te sil!
Snyggt fotat!

Eden sa...

Great macro shot. love it!

Thanks for the visit

Lotta sa...

jättehäftig närbild
Skall det vara makro så skall det...
Härligt tolkat och fotat.
Kramizzz Lotta

Birgitta sa...

Macrovärlden är för härlig! Ett riktigt snyggt foto!

Maria sa...

Ursnygg bild (:

Mimmi sa...

Vilken bild :) jätte bra fotat snyggt!!

Lisa sa...

Och en jättefin bild blev det, otroligt att en tesil ka se sa intressant ut...

Anonym sa...

Ett riktigt bra makrofoto, tur att du skrev att det var en tesil.

Monkan sa...

Jag vet inte riktigt vad det är för typ av tesil men det blev en bra bild i alla fall :-) Nu har jag också testat på Macro Lovers för första gången.

Artlover sa...

Jasså, Jag får inte se dig i större format:-D? (Lipar):-P
Kul att du fick det till med bågen i skärpa i denna bild. Spännande är den också.

Kerstin sa...

Riktigt snyggt fotat. Gillar hur skärpan följer bågen. Inte hade jag kunnat gissa att det är en tesil. Jag gillar macro. ;)
Ha en fin onsdag.

Pialotta sa...

Det kan man kalla för macro :-) Jag hade aldrig kunnat gissa det. Visst är det kul med så mycket oliktänkande. Bra fotografiskt oxså.

Bildgatan-Avsändare Margareta sa...

Otroligt vad vad läckert det kan bli bara vi kommer lite närmre.

"Lillagul" sa...

Jättefräckt macrofoto på tesilen tycker jag :)