måndag 22 februari 2010

Måndags Tema v 8

Sportig vet jag inte om jag kan kalla mig själv, men jag försöker röra på mig och hålla "flåset" i gång i alla fall. Vintersport i form av skidåkning bara älskar jag. Horisontellt eller vertikalt, på skidor, bräda eller rumpan spelar ingen roll. Allt med fart gillar jag :-). Eftersom jag bor precis vid en sjö blir det längdskidåkning i stort sätt varje ledig dag. Vi grannar hjälps åt att spåra och ploga sjön så alla kan få den"dagliga dosen" frisk luft och motion om så önskas. Måndags Tema.

11 kommentarer:

@afjo72 sa...

Flott bilde :o)

Hedwig sa...

Vad härligt att ni kan hjälpas åt, så alla har chansen till motion. Men åker ni bara platt på sjön ?

Rantamor sa...

Va duktig du är som åker skidor och håller upp flåset.
Snyggt foto.

Ha en bra dag.

Camilla (Rantis) sa...

Duktig du som gillar att åka skidor på längden... de e det värsta jag vet!
=)
Snyggt foto!

Maria sa...

Snyggt fotat och jag håller med ovan, vad duktig du är:)
Ha en härlig dag!

Pialotta sa...

Då är du duktiga flickan som skidar:-) Som du beskriver att du bor, så kan ju din sportlook komma fram, eller hur.. annat är det att bo i staden långt från vackra nejder att sporta i.
Ha de fint i spåren .. så härligt foto:-)

Marie-Louise sa...

Vad härligt att bo vid en sjö, jag vill flytta när minstingen är större, närmare vatten. Min dröm! Underbart att få hålla igång flåset med längskidåkning precis utanför dörren. Jag själv har tagit fram mina skidor,.... det är väl dit jag har kommit... hm. Fint foto, ha en skön måndag. Kram

Petunia sa...

Det har blitt mye ski her - langrenn så vinteren har ikek vært helt bortkastet:)
Stilig bilde!!!

linsky sa...

Kjempefint bilde! :-)

sinneskatten sa...

Det ser riktigt skoj ut att ta en tur, jag försökte få tag i skidor men de är slut. Kanske till nästa år om vi får vinter då.

Nollan sa...

Så himla smart och snygg bild, jätteläcker!