tisdag 23 februari 2010

Dagens Egentid

Energi!!!!!! Hela sinnet sprudlar av denna sköna känsla. Trotsade klockan och snövädret i morse och begav mig till gymet. Kondition och styrka fick sig en ordentlig genomkörare. Nu sitter jag här och väljer och vrakar bland DVD filmerna för japp, nu ska Mie med gott samvete krypa upp i soffan med kissen och värmefilten och bara slappa. Utanför är det busväder. -8, blåsigt, mulet och snöfall. Då är det härligt att stanna inne. Just nu äger jag två härliga lediga dagar med lugn och ro som jag kan fylla med vad jag vill. DET är rikedom det. Kram.

3 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Härligt med egen tid och det är så skönt när man är genomkörd med lite träning. Kroppen blir skönt avslappnad. Själv är jag hemkommen från gymet också och nu ska jag bara vara. Ha två härliga dagar för dig själv. Kram

Mikabella sa...

Fina snälla duktiga Mie! Du vet att du är bra gullig va?! Mys på. Du förtjärnar det verkligen!

Hero sa...

Ja, efter ett pass på gymet kan man med gott samvete krypa upp i soffan. Det ska nog jag göra imorgon efter mitt pass:)Har också en ledig dag./kram