söndag 21 februari 2010

Bildligt Talat v 7

Bildligt Talat.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Morrn Marie.

Du skrev en liten blänkare på min blogg och undrade hur man kan tröttna...

Nu är det inte alla dagar som är så vackra...

Jag har bilder med den 1:a snön som kom 25 nov. den ligger fortfarande i botten....
Nu förstår du kanske att man börjar bli less.
Ni har väl också fått snö så ni klarar er i Sthlm?

Din bild är fin även om det är snö på den.....

Jag ser också att du har en enorm produktion både med bilder och inlägg....

Ha de bra.

Hasse A

Ladyinblue sa...

Tck för titten, och självklart bjuder jag. Fast dessa har jag inte gjort, de är min sons sambo och hennes mamma och mormor. De bakade till fikat som skulle vara efter dopet på äldsta dottern. Ja de bakade till andra dottern med.
Men VarsåGod :)
Ulla

Ninnie sa...

Hu, så snöigt.....

Ulrica sa...

Ja, denna eviga snö. Idag var det inget kul när t-banan stod still och ersättningsbussarna gick sisådär :(