onsdag 24 februari 2010

Nitton År

Ja du älskling, så länge har vi nu varit man och hustru. Ofattbart, eller hur. Ja, inte att vi fortfarande är "still going strong" utan för hur fort åren har gått. Så mycket vi gått igenom Du och Jag. Glädje och sorg har vi delat och hur mycket det än blåser känner jag mig stark och trygg tillsammans med dig. Vi är ett bra team och kompletterar varandra perfekt. Är lagom olika för att fortfarande finna varandra intressanta och spännande att utforska. Du är en fantastiskt fin medmänniska, omtänksam och kärleksfull man och en oerhört stöttande och engagerad pappa. Tack för att jag får dela livet med dig C. Jag älskar dig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Massor med grattis!!!

Marie-Louise sa...

ooo, vilken fin kärleksförklaring. Grattis och ta hand om varandra. Kram

Cecilia Artista sa...

Grattis Mie - och krama om din man ordentligt!