söndag 19 september 2010

Bildligt Talat v 38


Bildligt Talat

12 kommentarer:

Bruno Beige sa...

En bild som visar att du går från klarhet till klarhet!

Photos by Storm sa...

Fiskare är ett tåligt släkte men jag förstår att de njuter av upplevelsen. Fint komponerat/Lis

Della sa...

Mycket fin bild.

Rune sa...

Gode minner om fordums somre. Ønsker meg ny fiskestang neste år :-)

Charlotta sa...

Det ser ut som en småruggig morgon, så man får hoppas fiskelyckan var god.

Pysselfarmor sa...

Vilken härlig bild...att fiska är så avkopplande - man står där och funderar...

Hero sa...

Jättefin bild. Ser rofyllt ut att fiska, när det är så där vackert. men jag har då inte tålamodet som krävs:)

Pumita sa...

Hoppas att det blev någon middag... eller åtminstone en liten firre till katten.

BP sa...

Vilken bild!!! Fantasktisk "komposition" med färgerna. Önskade att jag visste hur man gjorde sådant.

BP sa...

Svar: Jag trodde först precis som du... innan jag förevigade henne på bild.

Rajson sa...

Tycker verkligen om denna bild!
Känslan, färgerna ja allt!

Susanne sa...

En riktigt talande höstbild!!