onsdag 29 september 2010

Blev KANOOOOOOOON Bra

Ha, ha, ha. Nu blev ni allt lurade. Tänkte säkert att.............ja, ja, sådär är det att bestämma date med nå´n man bara träffat på nätet. Så går det. Vad trodde hon igentligen. Att de skulle ha någonting gemensamt att prata om överhuvudtaget.

Vänner, vänner. Kan bara säga så här. Jag och Annelie, med bloggen Genom farmors ögon, hade en fantastiskt rolig dag tillsammans igår. Vädret var gudomligt. Rosendals trädgård visade sig från sin bästa sida vad gäller både foto objekt och fika intag. Vi babblade, skojade och skrattade. Och fotograferade massor förstås.

Annelie visade sig vara precis den busiga, spontana och underbara kvinna jag via bloggen kunnat ana. Otroligt social och öppen. Kändes lite som min spegelbild, fast en kortare version med mörkare hår ;-). I en kontaktannons skulle jag klart kunna skriva: Ordsprutande fotoälskare med galjhumor och mycket nära till skratt. Båda fötterna på jorden men svävar samtidigt på "njuta av livet molnen".

Tack go'a Annelie för den fina dagen. Ser verkligen fram emot nya fotoäventyr ihop med dig. Kram.

OBS!!!! Pga tekniska problem (läs översta inlägget) kan jag inte bomba er med bilder från vår fina dag. MEN.......................den som väntar på nå´t gott ;-)

2 kommentarer:

Monica sa...

Kära Mie, oj vad glad jag blir!!! Tänk att ni fick en sådan underbar dag tillsammans. Kan se er "två fotonördar"....spralla, fota, prata, skratta m.m. HÄRLIGT!!!!
Var rädd om dig och en stor ärlig varm kram från mig! Som är sååååå glad för din skull!
PS: ser fram emot att få se härliga bilder.

Annelie sa...

Men söta du! Vilket härligt inlägg, tack för de fina orden!♥
Tusen kramar!
Jag ser också fram emot nästa session!