tisdag 28 september 2010

Idag Blir Det En Bra Dag


Vaknar till sol och vilda friska vindar. Det är en uuuunderbar höstdag som bjuder upp till dans. Ska möta en fotokompis idag. Spännande eftersom vi "bara" mötts i spacet tidigare. Tjohoo vad jag känner mig uppåt och glad. Trots..............................pirr och oro. Äsch. De tankarna slänger jag åt sidan idag. Jag ska banne mig njuta av livet, här och nu. Inte se framåt. Bara vara i stunden.

Bjuder på pigga glada toner som får mig att studsa och känna blodet rusa runt i kroppen.

You're a good soldier
Choosing your battles
Pick yourself up
And dust yourself off
And back in the saddle

6 kommentarer:

Maria Björkman sa...

Med den inställningen kan det inte bli annat än en bra dag. Lycka till!

Tigris Predikantan sa...

... och den låten!
:)

Monica sa...

Vad roligt, ni får säkert en mysig foto dag....njut Mie, njut...av stunden.
Musiken ...där var de mycket "skaka på rumpan"...härligt! Man blir såååå glad. Tjejen påminner om din älskade dotter....?
Önskar en bra dag & en varm kram från mig.

Rigmor sa...

Ni fick alldeles säkert en fantastisk dag!! Ibland behöver även själen njutning...att få dela sitta fotointresse med någon måste höra dit!! Hoppas du kunde lämna din oro hemma, vet att det inte är lätt, men ibland behöver man vara som en femtonåring igen, fnittrig och bekymmersfri!!
Ha en bra kväll!!
Kram

Mamsen sa...

Min lilla skrutta. Du skriver så ljuvligt, det berör varenda fiber i min kropp. Hoppas ni fick en fin fotodag.

Världens alla kramar till dig

Hero sa...

Härlig bild som man verkligen blir glad av. Och så rätt du har...leva i nuet. tänk att det kan vara så svårt. Jag förstår att du bär på en oro, men du har ju förmågan att kunna se ljust på saker och ting. Tror jag, i alla fall som jag känner dig härifrån. och du ska veta att dina bilder är en sån fantastisk inspiration. Jag blir glad när jag kikar runt här:)
kram, min vän