måndag 16 februari 2009

Dagens

DAGENS VILL HA: Mer tid för fotografering, hästar och rekreation och själavård.
DAGENS KLÄDSEL: Blå jeans, ljusblå t-shirt, grå/ljusblå fleece och vita strumpor.
DAGENS FRISYR: 3 dagar sedan tvätt............rassligt.
DAGENS HÄNDELSE: Gjort bebisar och chili con carne.
DAGENS LÅT: Poker Face med Lady GaGa.
DAGENS PLANER: Lägga mig innan 22.00 och läsa.
DAGENS SAKNAD: Pappa.
DAGENS DUMMASTE: Att jag känner mig lite down.
DAGENS SJUKA: Peppar Peppar säger jag bara.
DAGENS DROG: Kaffe med mycket mjölk.
DAGENS MIDDAG: Tomatsoppa med pasta och fetaost och pannkakor.
DAGENS KRAM: Till la famiglia.
DAGENS PUSS: Till alla vänner, nya och gamla, i RL och cyberspace.
DAGENS GODIS: Usch ja, en sur napp.
DAGENS HUMÖR: Down.
DAGENS ORD: Saknar.

3 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Härlig lista :)
En storkram från mig till dig.
/Lallsi

Jules sa...

Det var länge sen jag läste en dagens lista.
Hoppas du kommer upp igen. Styrketankar till dig vännen.
Jag blir alltid så glad när jag läser att du gjort bebisar <3

Tack för igår. Din goda omtanke. Den värmer.

Kramar

Nathalie sa...

Du är inte den ända som känner sig lite down, jag sitter här med feber, 39.3
Jobbigt och jag fryser hela tiden.