onsdag 18 februari 2009

Ordlös Onsdag - Skimrande

Se fler skimrande bilder hos Ordlös Onsdag.

23 kommentarer:

Anette sa...

Skimrande vatten i en pool! Sommar och sol, härligt!

Anonym sa...

Jupp! Skimrande blått bassängvatten! Gillar glittret i bilden och de små rörelserna i vattnet mot det blå kaklet. Vackert!

akson

Anonym sa...

Oh jag får lust att bara dyka i det vattnet och känna svalkan mot kroppen. Härligt det ser ut och så fint det skimmrar. Mvh Marie

Randi sa...

Härlig och kreativ tolkning!

Kajsa Bergman Fällén sa...

Ser härligt ut! Snölyktebilden fick mig att längta efter mer snö och kyla, den här bilden får mig att längta efter det motsatta, sommar....!

Eva-Lena Sjösteen sa...

Det första som slår mig är att jag vill dyka i.. Vackert med skiftningarna och det blåa! Ha det fint/E-L

Hedwig sa...

Mycket vacker bild i all sin enkelhet. Bravo !

Kerstin sa...

Enkel och bra tolkning. Ser varmt och skönt ut.
Ha det gott.

Anonym sa...

Otroligt härlig bild, man önskar man vore där i :)

Karin Wijk sa...

Vackert skimmer i det blåa vattnet.
/ Karin

Ninni sa...

Åh vad det skimrar! En så bra tolkning och en bild som får en att längta efter ett bad.

anemonen sa...

Riktigt mycket skimmer i den bilden.

Anonym sa...

Här SIMRAR det verkligen! vacker bild hos dig.

ha det så gott // Nettan

annalarssonphotography sa...

Underbart skimmer i din bild! :)

Det skimrar hos mig oxå!
Ha det gott!
Anna

Marie sa...

Ja det var verkligen härligt att svalka sig i poolen när det var +28i luften. Egypten oktober 2008.

annette sa...

Har aldrig tänkt på att det kan vara så vackert skimmer i en bassäng, kommer jag att titta efter nästa gång jag är vid en bassäng, jättesnygg bild!

annette

Nathalie sa...

Jag längtar tills i sommar när min familj åker till Turkiet!

Pumita sa...

Vackert och lite annorlunda på ett kuligt sätt! Har aldrig varit "poolbadare" men saknar min vattengympa.

Ulrica sa...

Så härligt - jag gillar både pool och hav. På sommaren vill jag bara bada...

sinneskatten sa...

Man blir sugen på en simtur av din bild

Rajson sa...

Lockande!
Kul och fånga det enkla så här vackert!

Anonym sa...

Sommar och solsemester, så skönt.Bra tolkning/boel

Jules sa...

Där vill jag bada. Härligt glimmer du fångat.