måndag 2 februari 2009

Tack Och Lov För Ljus

Sista tiden har vädret varit mest mulet och grått och jag har inte kunnat ta så mycket fina bilder. Min Olympus är kanon, men behöver mycket ljus för att leverera bra produkter. Därför blev jag så lycklig idag när det var strålande sol från en klarblå himmel, några minusgrader och i stort sett vindstilla. Till råga på allt var jag dessutom ledig i dag! Jag packade ryggsäcken med kamera och fika och styrde sedan kosan mot Kungliga Djurgården. Där tog jag en fotopromenad på tre timmar. Många kort blev det ;)! Bestämt 388 stycken som jag nu laddat ner och sorterat in i mappar i datorn. Här kommer fyra av bilderna som verkligen visar hur fantastiskt vi har haft det i Stockholm idag.



5 kommentarer:

Eva-Lena Sjösteen sa...

Härliga bilder från ett vintrigt vackert Sthlm :) Ha´de gott!

Ninnie sa...

Så vackra bilder! Underbart med lite sol och blå himmel.

Monkan sa...

Trehundraåttioåtta kort?! Jo, kan förstå det om det var så här fint :-) Härliga kort. Själv har man suttit instängd på ett kontor hela dagen.

Russin (frukt/bär) i färdigköpt müsli gillar jag inte, men russin direkt ur paketet så där är ju mums :-) Så kanske jag ska testa det till filen nu när pepparkakorna (mumsmums att ha i fil!) är slut. "Färska" russin till hemgjorda müslin imorron kanske.

Pumita sa...

Det är verkligen vackert på Djurgården, året om. Och du har lyckats fånga det så fint!

Jules sa...

Vilka härliga bilder <3
Jag vill vara där - dricka varm choklad och bara sitta och njuta av allt det fina du visar oss.