fredag 20 februari 2009

Det Rullar På

Ofattbart! Idag swichade 014, 015, 016 och 017 förbi mig på vägen till och från jobbet. Dessutom hittade "lilla" F 040 och 041. Ja, jag vet att vi i la famiglia H är knasiga, men vi har faktiskt jätte roligt med denna registreringsskyltslek. Nu är det ääääntligen fredagkväll. C och "lilla" F har åkt ner för att hämta pizza. Det är slappa takter här hemma ikväll. Så snart får jag njuta av min favoritpizza Greko (salami, fetaost, oliver och färska tomater) och ett gott rödvin. Sedan ska jag krypa upp i soffan (antagligen med täcke och kudde) och slökika på Let´s Dance samtidigt som jag ska blogga lite. Har inte hunnit med att kommentera hos nå´n idag, aja baja. Det har varit en så´n där hysterisk dag på jobbet. Massor att göra och struligt så vissa saker som inte går att påverka har tagit sååå låååång tid (vissa moment går bara inte at forcera utan måste få ta den tid de tar, är ju människor jag arbetar med/mot). Imorgon är det en kort bara en kort arbetsdag för mig sedan drar vi iväg på sportlov. Kram vänner och ha en mysig start på helgen.

1 kommentar:

annalarssonphotography sa...

Tack söta du för dina vackra ord om mina texter - de bär jag närmast mitt hjärta! :)

Hoppas du får det riktigt skönt på sportlovet nu!
Kram Anna :)