torsdag 5 februari 2009

Torsdags Reflektion

Hela veckan har jag väntat och förberett mig, men nu är det äntligen dax! Idag åker jag med 8 tjejkompisar till Idre. Det blir utför, längd och självklart en tur på min fjällkompis Sannemön. Avkoppling i bastun, goda middagar och mycket surr och fniss satsar vi också på. Så..................familj och jobb, alla måsten, fotokedjor och bloggande..........er lämnar jag hemma och återkommer inte förrens på måndag med nya krafter! Kika in hos Torsdags Reflektion för fler tankar och funderingar. Kram till er alla. Löv Ua!

http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=vi+drar+till+fj%C3%A4llen&aq=f
(lite fjällkänsla eller..............ehh, just det ja, vi är ju 40+ nu ;-))

9 kommentarer:

Eva-Lena Sjösteen sa...

Ha det toppen i Idre och njut av allt det vackra, goda & roliga :)

Jules sa...

Ha nu så kul :)
Kram

Pumita sa...

Åh, vad härligt det låter! Ha en underbar resa!

Hedwig sa...

Vad härligt, det är år och dar sedan jag var i Idre. Minns ännu hur skönt vi hade det. Hopaps du får det fint och du - fota !

Emma sa...

Hoppas verkligen att du har en underbart rolig och stormfri skidresa :)

Läser det mesta, så länge det inte är deckare som jag av någon anledning inte står ut med :)

Ninnie sa...

Ha det alldeles underbart kul o njut av sol, snö o ledighet!

Nathalie sa...

Ha det så kul i Idre!!, länktar tills jag ska till Sälen.

The Primetime family sa...

Harligt med skidakningsbilder! Trevlig resa till fjallen! towe.

Södralycke sa...

Låter underbart, hoppas ni får en trevlig resa!

Kram Johanna