onsdag 4 februari 2009

Ordlös Onsdag - Skuggor

Fler skuggor ser du hos Ordlös Onsdag.

22 kommentarer:

Eva-Lena Sjösteen sa...

Fin skugga från sköndoftande gren!
Må Gott!

Anonym sa...

Spännande med skuggan!

Anette sa...

Som jag skrev till någon annan.....blomskuggor måste ju vara de finaste :-)

Jules sa...

Så vackert :) Skuggor är så fina.

Anonym sa...

Tänk vad en skugga/skuggor kan vara vackra eller hur? Fin bild. Ha en fin dag. Mvh Marie

Pumita sa...

Vackra blomskuggor här också! :)

Karin Berg sa...

Vackra blommskuggor och jag känner nästan hur gott dessa doftar :-) ljuva, ljuva sommar.

Anonym sa...

En undran...hur många längtar efter våren när man ser härliga sommarbilder?
Jag gör det i alla fall. Fin bild.

Anonym sa...

Vacker bild! det är inte utan att man längtar till sommaren.
Ha det så gott // Nettan

Anonym sa...

Klara och tydliga skuggor som bildar ett intressant mönster.

Resa med Herbert sa...

Hej!

Ljuvliga skuggor, jag anar sommaren, trots att snön faller utanför fönstren.

Ha det gott

Irene

Veronica sa...

Vackra blomskuggor!!
Å, jag sitter och fryser just nu! Skulle inte ha något emot lite av den värmen!!
=)

Nathalie sa...

Fin bild!! xD

Anonym sa...

Finns ordlös onsdag fortfarande. Den försvann ju ett tag.
Du har något att hämta inne hos mig.
Ha adet gott.

Rajson sa...

Fin värmande foto!
Tänk snart är vi där igen!

HelenJ sa...

Vilken härlig skuggbild! Man känner nästan den värmande solen...
/Helen

Anonym sa...

Den bilden var såå vacker. Jag älskar blommor.

Photos by Storm sa...

Här var det sommarlikt och en härlig skugga på väggen/Lis

SysterLilli sa...

Ljuvlig sommarbild med väldigt vacker skugga. :)

Ulrica sa...

Härliga blomsterskuggor.

Karins fotoblogg sa...

Sommarskugga! Härligt!

Anonym sa...

Härlig sommarbild, hör surret ända hit!