söndag 1 februari 2009

Jakten Har Börjat

Nu har startskottet gått för min jakt på nya tapeter. Dels en fond till en av köksväggarna och sedan också en fond till F´s rum (som ska helrenoveras från flick- till tonårsrum). Eftersom F jobbade i stallet som lärling idag åkte C och jag iväg själva på tapetjakt. Vi koncentrerade oss på kökstapeten. Ovan ser du den fond som ligger bäst till just nu. Färgerna gör sig ju inte så bra i datorn tyvärr, men det är vit-beige botten med svarta, beigbruna och grå rankor. Små inslag av silver finns också med. Nu står tapetboken lutad mot väggen för allas blickar några dagar. Spännande att se om jag även imorgon är nöjd. Vore så skönt för då återstår bara att ragga F´s fondtapet, och det lär inte bli en enkel match om jag får gissa ;-).

5 kommentarer:

Fanny Höglund sa...

Hihi,längtar tills när vi ska tapetsera om i mitt rum xD

Mamma med mera sa...

Ser ut som en jättefin tapet!! Fina bilder du visar i fototrissen i dag! ha en trevlig kväll!
http://isabelsvarld.blogg.se/

Anonym sa...

åh det är såååå roligt att fixa nytt hemma och jaga just DEN rätta tapeten!

Eva-Lena Sjösteen sa...

Så himla kul med förändring, en liten detalj kan göra så väldigt mycket... Lycka Till med valet av tapeter :)

Jules sa...

Den ser jättefin ut!
Det är så svårt att välja tapter - det finns så många att välja mellan.
Lycka till :)