onsdag 5 augusti 2009

Återvänder

I söndags kväll när jag kom hem från landet kändes det som en evighet tills det var dax att packa väskan på nytt och åka tillbaka. Nu har tre dagar gått och jag fattar knappt var tiden tagit vägen. Visst, det har varit aktivitet varje kväll efter jobbet så kanske är det inte så konstigt att tiden flugit sin kos. I dag stannade jag bara till 12 på jobbet sedan styrde jag kosan till Ikea för att inhandla lite prylar som ska med till landet. Hem och packa en weekend väska och lite saker som "lilla" F ringt och bett mig ta med. Grabbade tag i filt, badlakan och en god bok, åkte och inhandlade en grekisk sallad, styrde kosan mot vattnet för nedvarvning ute i den fina sommarkvällen. Avslutade dagen med ett svalkande kvällsdopp. Så...........imorgon återvänder jag äntligen till mitt älskade vattenhål, Värmland. Tre kompisar till "lilla" F åker med för de ska tillsammans gå på ridläger hos Stall JG nästa vecka. Blir roligt att ha sällskap i bilen och super kul att få rå om fyra tonåringar i några dagar på landet innan lägret börjar.

2 kommentarer:

Ulrica sa...

Ha det så skönt på landet nu. En lycka att få ha ett andningshål. Så roligt att du gillade min "UP"-sida:) Jag är ganska nöjd själv;)

Viola sa...

Ønsker deg et riktig godt opphold! Det høres så skjønt å ha en hytte å reise til! Eller stuga :) Kos dere! Klem :)