söndag 30 augusti 2009

Bildligt Talat v 36

Bildligt Talat.

17 kommentarer:

Della sa...

Ser behagligt ut. Har du tillbringat helgen där?

Golfhustrun sa...

Det där såg ju mer än lovligt skönt ut!

Ha de gott

magnus sa...

En riktigt sommar/semesterbild som jag skulle vilja ha mer av.

Mia sa...

Passa på och njut där nu, snart är det för sent för det här året...

Cecilia Artista sa...

Lazy - härligt!

Karin Wijk sa...

Ja tack! Där vore det inte dumt att ligga. Jag vill ha semester igen. Snygg komponerad bild! / Karin

Resa med Herbert sa...

Hej!

Mmmmmmm ser skönt ut, där skulle va gott och ligga och se molnen fara förbi.

Må fint, önskar Irene

Majsan sa...

"Ännu finns möjlighet till avkoppling.." Härlig bild.

Passar på att önska Dig en fin dag.

Marianne sa...

Åh vilken härlig plats att få ligga och titta på molnen och trädtopparna i.

Artlover sa...

Fin bild som hör sommaren till:-)

cat sa...

Där skulle jag gärna ligga och filosofera eller läsa en bra bok!
Härlig bild:)

christina sa...

Det här ser ju helt ljuvligt ut, bara några veckor borta. Nu regnar det och blåser runt knuten!!

/christina

Photos by Storm sa...

Där skulle jag gärna tillbringa tid/Lis

Robin sa...

Nicely shot, and a great looking place to curl up with a good book.

Bitten sa...

Härlig bild som får mig att längta tillbaka till sommaren. (De två veckor det var sommar i år).

Klimakteriehäxan sa...

Pax för den! (och en bra bok)

Ninnie sa...

Å, så underbart...där vill jag ligga och titta på himlen....