onsdag 12 augusti 2009

Ordlös Onsdag - Stilla

Ordlös Onsdag

25 kommentarer:

sinneskatten sa...

Hon ser ut att njuta av livet, gott det!

Lasseivomma sa...

Mysig bild, men inte kan hon väl koppla av i det starka ljuset.
Ha en stilla onsdag.

Anonym sa...

Vackert!

annette sa...

Vilken vacker bild, ser verkligen ut som hon njuter av stillheten och lugnet!

Ha en bra dag!

annette

Veronica sa...

Mmmm, vilken underbart vacker bild!!!
=)

Nettan sa...

Vacker bild på stillhet, ser ut som en tavla.
KAN det vara du....

Ha det gott // Nettan

christina sa...

mmm, avslappnat, meditativt, skönt.


Ha det gott! /christina

Rimkogeren sa...

skønheden sover, skønhedssøvn??

Anonym sa...

Snygg bild, en riktig reklambild!

Cecilia Artista sa...

Lugnt och stilla ser det ut. Sover hon eller ligger hon och mediterar över något? Fin bild!

Photos by Storm sa...

Vilket fint porträtt med skärpan precis på fransarna/Lis

Maria Berg sa...

Jo, min stilla bild, sist jag var i en kant kantarade jag skyller på att vattnet inte var stilla eller var det jag som inte låg så stilla som på bilden här.

Härlig långlärda och jag tycker om dina insekter.
MB

Ninni sa...

Fin vinkel du fotat ur! En bild som andas lugn och ro.
Må så gott!

ormbunke sa...

Mer stilla än så kan man inte ha det. Fin skärpa på de slutna ögonen. Anita

Susanna sa...

Härliga färger och underbart skön bild. Mycket rogivande och stilla.

Pockethexan sa...

En stilig stilla bild...

<;}

PS jag har många pockettips på böcker som ger gåshud, välkommen åter!DS

Anonym sa...

Vilken fin bild av stillhet.

strömma

Pialotta sa...

Whooo, vilken bild.. ser lite ut som jag då jag gåg på Yantramattan i förmiddags:-)

B i r g i t t a sa...

Är det fotbehandling eller en stilla spabehandling - det ser så njutfullt ut :)

marie roxbro sa...

En njutbar bild...stilla o fridfull

princexswe sa...

Skönt avkopplande. Njutbar tolkning.

Ingrid sa...

Mycket vacker, stilfull och stillsam bild!

Tack för din kommentar hos mig. /Ingrid

Erik "Semlan" sa...

Perfekt. Diffus, vacker blå bakgrundsfärg. Fantasin får mig att tänka skön strand, klar blå himmel (vilket det inte alls behöver vara). Tycker mig ana ett leende på läpparna. Härlig bild! Tack för din kommentar, gillar omdömet du ger ;-)

Birgitta sa...

Underbar bild! Du har verkligen fångat stillheten på ett fantastiskt sätt.

Mattias sa...

Kan bara hålla med föregående talare :-)