onsdag 19 augusti 2009

Ordlös Onsdag - Tom

Fler tomma tolkningar finns hos Ordlös Onsdag.

11 kommentarer:

christina sa...

Snyggt fotat! Visst kan det bli bra tomt ibland!!! ;-(


/christina

Nettan sa...

Din bild påminner absolut om min.

Härlig bild!!!

Ha det så gott // Nettan

Susanna sa...

Lika tomt och ekande som min ;-)

annalarssonphotography sa...

Ekande tom plånbok.. inte roligt.

Snyggt fotat!

Anne-Lie sa...

Det är väl tur att det snart är löningsdags;-)) Gillar din tolkning!

Ulrica sa...

Hahaha... ja, så där ser det ut i min plånbok också, fast mer kvitton:)

Ulrica sa...

Glömde. Visst är det Legoland hos mig. Bra koll där.

Gunilla sa...

Ja nog var det tomt alltid inte ett korvöre.
Bra tolkat.

Ha det gott
Gunilla

Hedwig sa...

Måste du påminna oss om detta dystra faktum, en vecka kvar ... Fyndig tolkning.

Lissen sa...

Väldigt tom, bra tolkning!
Hoppas den fylls med pengar snart!
Ha det gott!

Veronica sa...

Haha, jag gillar dig =) Klockren tolkning. Själv har jag en sabla massa kvitton så skulle man råka ha en liten slant över så hittar man aldrig igen den =)