onsdag 26 augusti 2009

Ordlös Onsdag - Gott Gottinamnam

Ordlös Onsdag

14 kommentarer:

magnus sa...

Det där såg mumsigt ut.

Ha en bra dag.

Anette sa...

En vacker bild på läckerheter! /Anette

Husbilen Credo sa...

Läckert med vinbär kan det vara en god paj.
Ha en bra dag!

Bildgatan sa...

Stöpaforskaka, har jag aldrig hört talas om men jag skulle gärna ta en smakbit av det söta toppat med röda vinbär som ger så härlig syrlighet bara för att bedöma om det var gott =)

Snyggt foto också.

/Bildgatan

Anonym sa...

Snyggt foto, har ej smakat detta. Måste kolla hur man gör den.

Lasseivomma sa...

Läcker bild. Är det någon typ av maräng under vinbären. Den kombinationen gillar jag i så fall.

Elin sa...

Det är farligt att titta runt på allas bidrag för jag blir sååå sugen på allt. Läckr bild!

Anonym sa...

Härlig bild, tur att jag precis ätit frukost, för sugen blir man allt när man kikar runt bland allt det goda :)

Hoppas att allt är bra och att ni haft en fin sommar!
Må Gott/E-L

Susanna sa...

En sån har jag aldrig ätit men förstår att den är mycket god. Du har toppat vackert och bilden är mycket fin och inbjudande :-)

Cecilia Artista sa...

Jag har inte heller ätit den här kakan. Men den är nog god med röda vinbär på!

nadine1111 sa...

Super!

Esther Garvi sa...

Mmmm! That looks really good!

Viola sa...

Kjempebra bilde!! Det går vann i munnen her!! :D

christina sa...

Oh, vad mumsigt!