lördag 13 februari 2010

Arkiverat 6

Har hittat en annorlunda fotokedja där vi visar upp äldre bilder för varandra. Kul! Varje sommar ha jag och "lilla" F åkt till Idre för att rida. Det blir turer i skogen, på fjällen och roliga utflykter som denna. Badturen till Burusjön. Utmaningen är att få din häst att gå ut på det djupa vattnet och börja simma. Det är inte lätt kan jag säga. Oj vad man får slita och visa vem som bestämmer. Lönen är dock värd all möda för att simma med en häst är en fantastisk känsla. Arkiverat.

5 kommentarer:

Maria sa...

Alltså hästen simmar medan du sitter på ryggen? Det ser riktigt skoj ut :)

Mitt bidrag hittar du här

mimmi sa...

Men vilken underbar härlig bild du har plockar fram från arkivet :)

Bildgatan-Avsändare Margareta sa...

Trots att jag inte är någon "hästtjej" så tycker jag att det ser helt underbart ut.

Kul att ha en sådan fin tradition tillsammans. Min fd hade travhästar så det är de hästar jag har gemensamt med andra. =)

foto CHIP sa...

Ser härligt ut - önskar jag hade testat då på den tiden :) men vi töltade i vattenbrynet - de lyfte benen så högt i tölten i vattnet :)
Ps hoppas du vann skärmen!

NatureFootstep sa...

jösses var roligt. Synd att jag redan har planer annars skulle jag testa. :)