torsdag 4 februari 2010

Som Genom Ett Trollslag

Tack snälla för varma hälsningar och förslag på huskurer för att bota min otäcka förkylning! Har varit inne och tagit det lugnt hela dagen. Ja, riktigt kurerat mig. Legat nerbäddad med datorn som sällskap och mest fixat och trixat i photoshop. Jag mår mycket bättre om än fortfarande snuvig, men det är en baggis jämfört med hur hälsotillståndet var i morse. Börjar nästan tro på mirakel ;-). Nu ska jag packa inför Göteborgsresan i morgon sedan blir det middag och därefter slapp i soffan med en bra film. Kram på er mina go'a cybervänner.

3 kommentarer:

Susanne sa...

Så härligt att du mår bättre=) Och en underbar tulpanbild!!!
Kram

sinneskatten sa...

Tron kan försätta berg sägs det.
Men visst har den mentala delen en stor del.
Ha en underbar tripp till GBG.

Ulrica sa...

Vilka vackra tulpanbilder du bjuder på :) Hoppas att förkylningen är borta nu. Längtar till våren och en fotosession.