onsdag 24 februari 2010

Ordlös Onsdag - Nytt

Ordlös Onsdag

10 kommentarer:

Lissento sa...

Snart kommer en ny vår. stort GRATTIS till din son också!
Ha en skön onsdag! Lissen

Monica sa...

Snyggt, Rhododendron som har mössa mot kylan;-)

Bitten sa...

Snygg bild!

Misswhatsit sa...

Läcker bild !

Cecilia Artista sa...

Snart försvinner snön och blommorna och all växtkraft tar över! Nya tider i trädgården.

christina sa...

Ja, jag är säker på att det kommer att vända!! Jag ser knopparna!!! YES!!!

Pialotta sa...

Sommaren kommer, men först en underbar förhoppningsfull Vår.. bladen klär sig ännu i vinterkläder som du ger uttryck så bra i din bild:-)


Förresten jag o min man har oxså camperat i 19 år nu till sommaren:-)
Visst kan man, visst går det om man hittar så där rätt som både du och jag tycks ha gjort:-)

Wickans värld sa...

Hoppas att de orkar slå ut i sommar efter all kyla...
Den jag hade tidigare gjorde det inte... =(

Anonym sa...

Där spirar knopparna!

Susanne sa...

Ja, man väntar på att det ska komma lite "nytt" på Rhododendron ;)