tisdag 2 februari 2010

Tror Att Jag Spricker

Mmmmmm vad jag njuter. Jag är glad, nä utan tvekan en underdrift. Stolt! Ja, jag är så stolt och lycklig. "Lilla" F har i dag på utvecklingssamtalet fått oerhörd bra feedback från lärarna. En tjej som är duktig, ambitiös och med en stor social kompetens. En elev som vill lära, är nyfiken och inte ger sig i första taget fast det är svårt. Vad säger man? I höstas när "lilla" F bytte skola och började i sjuan var det mycket nervositet och pirr och självförtroendet sviktade. Vi peppade och uppmuntrade. Stöttade och coachade. Vilket resultat vi uppnått ihop team la famiglia Höglund. Det mesta och slitigaste jobbet har dock du gjort gumman. Så ansvarstagande och motiverad. Hujedamej så stor du är nu. Älskar dig och är en vaaaaaaansinnigt stolt mamma. Tack för att du finns och för att du är min bästa vän :-). Miljoner kramar!

6 kommentarer:

Ninnie sa...

Så härligt! Finns väl inget som gör en mer lycklig än att glädjas med och åt sina älskade barn!
Tulpanbilderna är ljuvliga!

barbro sa...

Det märks på dina tulpanbilder att du är både lycklig och stolt...
Gudomliga tulpanfoton.

Marie-Louise sa...

Tulpanbilderna Oj, så vackert! men det finns inget ljuvligare än att vara stolt över sina barn. Glädjas med dem och se hur de skördar frukten efter mycket möda och besvär. kram

Nina sa...

Underbara, underbara är alla dina tulpanfoton! Kreativt fotade!

Fredrik sa...

Stillfull bild, mer sådana bilder.

//Fredrik

Ulrica sa...

Jag blir alldeles varm i hjärtat. Härligt.