söndag 14 mars 2010

Ladda Batterierna

Det krävs inte alltid arbete av en människa.
Det finns sådant som helig sysslolöshet,
något som man nu väldigt mycket
försummar att ägna sig åt.
(George MacDonald 1824-1905)

Äntligen dax för en härlig vecka i fjällen med la famiglia. Så jag har längtat! Bräda, utför och längd ska jag ägna dagarna åt. Kvällarna uppkrupen i soffan med favoritfilten vid brasan, en toddy och en spännande bok. Kanske somna där i soffan till ljudet av familjens småprat och pyssel. Kvalitetstid tillsammans med mina älsklingar. Jag kommer ta vara på varenda sekund :-). I´ll be back.............med fräknig näsa och full av energi.

7 kommentarer:

Ninja sa...

TITTADE IN OCH SÅG PÅ BILDER.....

Ninnie sa...

å, så härligt! Ha det bra!!!

Marie-Louise sa...

Ha en underbar vecka, vännen. Underbar bild på tulpanen. Njut, umgås med dina kära. Kram

Annelie sa...

Underbar bild!
Och jag ska göra detsamma som du ikväll, bara...... ingenting!
Ha det!

Pennelina sa...

Låter härligt!

Kram från Pennelina :-)

Viola sa...

Nydelig! Vakker farge også! Ja, det er altså på denne turen jeg håper dere koser dere, skrev litt fort på et innlegg under her. Gleder meg til å komme tilbake hit! Klem :)

Paula sa...

Åh hoppas att ni har haft en skön vecka.. å fått ladda batterierna ordentligt...