tisdag 30 mars 2010

Det Är Tungt Nu

Till Dig min kära cybervän (Du vet vem Du är). Sköna toner med vacker text som går rakt in i hjärtat. Ja, en riktig "Lisa för själen". Något jag tror du behöver nu. Detta är mitt sätt att visa hur mycket jag tänker på dig och bryr mig om dig. Kryp upp i soffan, svep om dig en varm filt, mumsa på chokladbollarna som är gjorda med kärlek och omtanke och njut. Kram.

The Way I Am

If you were falling, then I would catch you

You need a light, I'd find a match

Cuz I love the way you say good morning

And you take me the way I am

If you are chilly, here take my sweater

Your head is aching; I'll make it better

Cuz I love the way you call me baby

And you take me the way I am

I'd buy you Rogaine when you start losing all

your hair

Sew on patches to all you tear

Cuz I love you more than I could ever promise

And you take me the way I am

You take me the way I am

You take me the way I am

3 kommentarer:

Monica sa...

Vilken underbar text! Hoppas cybervännen lyssnar på denna text!
Jag tror(vet) vi tänker på samma vän!
Mycket fint gjort av dig att skriva detta inlägget! Det visar på att du har ett varmt hjärta.
Hoppas att du själv har haft en bra dag. Kram

Marie-Louise sa...

Men vännen, vad fint! Jag blir så rörd av din omtanke och dina ord och stöd. Tårar trillar från min kind. Jag är så tacksam för att du och min vän monica finns här ute och stöttar mig. Jag är varm i hjärtat. Jag ger inte upp, jag ska över på andra sidan. När du har klarat det, då går det. Det ger mig hopp ska du veta. Underbar text, jag ska lyssna igen. =) Jag har skrivit till dig inne hos mig innan jag såg det här. Många goa kramar tilll dig.

Annelie sa...

Åh så vackert,att vara din vän måste vara en ynnest.....
Jag är säker på att din vän är mycket tacksam för din omtanke!