onsdag 3 mars 2010

Sepia Scenes no 73

Innocent.
Sepia Scenes.

8 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Så vackert, visst är det tovsippa eller jag finns inte vad dom heter. Jag hade ett hav av dessa fina vårblommor i min trädgård när jag bodde i hus. De är så ståtliga och underbara i sin prakt. Ha en bra dag, vännen.

anemonen sa...

Inte utan att jag blev lyrisk av din bild på sippan. Nu längtar jag till sommaren igen.

Amanda sa...

Lovely!

Mikabella sa...

Åh vad jag längtar efter små sippor. Vackra i sepia.

Vad roligt ni har lilla F och du som är hästvakter! Visst är det härligt. Roligt det där med benen :) Min häst fick frispel i skogen här om dagen...Bockade, gnäggade, slog med huvudet, bockade, gnäggand, glömde vad han höll på med, bockade igen..Att han höll sig på benen var ett mirakel :) han hade såååååå mycket vårkänslor. Solen sken, fåglar sjöng och fälten låg vidsträckta omkring oss. Inte kunde jag bli arg på honom! jag satt bara kvar, skrattade så jag fick tårar i ögonen och lärtt honom hållas. Han var ju inte dum, bara full av glädje! :) Kommer folk och tittar på honom i helgen...Pust....

Kram på dig!

Ralph sa...

The shape of the flowers is delicate, small in size but very large in style. We all await the warmer days when flowers as nice as these will be everywhere to greet us...

Patti sa...

Lovely shot of the innocent blooms.

Spring is on its way!

Anonym sa...

Nice shot. All but one bloom are "shy." I like the compostion.

Marice sa...

the title is perfect :)

u may view mine here