onsdag 3 mars 2010

Ordlös Onsdag - Gissa Vad?

Ordlös Onsdag

15 kommentarer:

Bitten sa...

Ser ut som salta pinnar.

Monica sa...

Tänk jag tycker också det ser ut som salta pinnar, mums

Pumita sa...

Salta pinnar har jag ätit nån gång. De såg ut så där. :)

Milla sa...

Salta pinnar, läckert fotat

Annelie sa...

Salta pinnar?
Det är så häftigt, man kan få ALLT att se vackert ut, det behövs bara rätt fotograf! Jag som nyss börjat med foto (eller rättare sagt nyss köpt min första systemkamera)är fortfarande överväldigad av allt snyggt jag fått se! Tjusigt!

Xini Björnmamman Does Thailand sa...

Äh... en igelkott?! Fniss ;)...
Fast åt andra sidan så ser det mer ut att vara några salta pinnar! =)

Ha en underbar onsdag!
Xini Björnmamman

Eva-Lena Sjösteen sa...

Även jag gissar på salta pinnar, vilket var en evighet sedan jag åt :)

Ha det gott//E-L

Marie-Louise sa...

Saltar pinnar, men min första tanke var kanel, men en nogrann titt så slutar min gissning på salta pinnar. Ha en bra dag, vännen

ninoj sa...

Tror aldrig att jag sett "Salta pinnar" på så nära håll. Snyggt fotat.
Ha en trevlig onsdag!

Pialotta sa...

Salta pinnar helt klart.. men du så påhittigt:-)

mimmi sa...

Jag tror det är salte pinnar och så goda de är :)

sinneskatten sa...

Snyggt fotat på stående salta pinnar.

Mona sa...

Även jag tror att det är salta pinnar. Häftigt foto!

Susanne sa...

Avbrutna salta pinnar?

ninoj sa...

Tack för den fina kommentaren på min sida! "Saken" är en krustång för örngottsband, används nog inte så ofta nu för tiden.