måndag 8 mars 2010

Model

Concentration.

2 kommentarer:

Annelie sa...

Vilken underbar bild! Otroligt vackert med ljuset och skuggorna!
Och en fin vinkel, mycket bra!

Marie-Louise sa...

Hej jag var tvungen att komma hit igen och kommentera ditt inlägg. Jag håller med dig om att jag hade inte velat varit utan de här åren. De och kampen tillbaka har gjort mig till den jag är. En bättre version av mig. Jag kan nästan uppleva att jag var blind för stunden, ögonblicket förut. På det viset missade jag många år av livet. Skyndade bara på till nästa händelse, njöt aldrig. Jag är tacksam. Men nu när jag ska börja arbeta igen, hade jag ett behov att kunna titta på vad jag åstadkommit det här sista året. Inte bara knoga vidare utan att se framstegen. Du förstår nog vad jag menar. Kram på dig min cybervän.