söndag 4 juli 2010

Inte Vilken Dag Som Helst

Nej du..................i dag är det min älskade lilla mamsens dag. Heeeeela långa dagen är hennes. Jag och la famiglia passade på att fira henne för några dagar sedan innan vi for iväg till Värmland. I dag, 4 juli, vet jag att mamma och hennes stora kärlek och blivande make (jajamensan, i maj 2011 smäller det) L kommer njuta av dagen tillsammans med fantastisk middag i Waxholm som traditionen bjuder. Kära mamsen. Önskar dig en riktigt fin dag. Du finns i mina tankar hela dagen, det vet du. Puss på dig, min stora förebild här i livet. Älskar dig vanvettigt!
Några bilder från häromdagen då vi hade överrasknings kalas för mamma. Ännu en vacker, intelligent, ödmjuk och omtänksam 60+ kvinna kommer nu så småningom göras oss sällskap här i cyberspace. Mamsen fick nämligen en egen efterlängtad dator med skrivare. Lovar er att hon blev glad!

6 kommentarer:

Annelie sa...

Hälsa och Gratulera från mig också!

Och Marie, söta Marie, tack för din långa goa kommentar, den kommer jag att återkomma till många gånger om ska du veta, så fin och så värmande.
Och det är klart jag snusar på Tristan, hur skulle man kunna låta bli? *skratt* Och stolta storebror Liam kommer jag som vanligt att stjäla en massa pussar.....
Kram från Annelie

Helena sa...

Grattis till mamma! :)

Ninni sa...

Du är bra go du :) Jag glädjer mig med din mamma också...inte nog med födelsedag utan också bröllop inplanerat till nästa vår. Läckert!
Må så gott!
Kram NInni

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Grattis til dem :) En flott post med masse følelser du har laget her :) Ha en fin sommernatt.

Marie-Louise sa...

härliga underbara känslosamma fina du, vilket fint inlägg om din mamma. kramar om.....

Viola sa...

All ære til dere!! Det er så mange fine ord du skriver her, både om din mamma og din mann (over, hvor du lengter)! Jeg får nesten tårer i øynene av å lese noe så åpent og hjertevarmt!! All ære til dere! Klem! :)