söndag 18 juli 2010

Titta Noga

Den här synen lär inte bli en tradition här på bloggen under min semester inte, ha, ha. Näpp. Arbeta, knoga och slita gör jag så lite som möjligt faktiskt. Arbetsmyran i la famiglia Höglund är herr C. Men................it takes two to tango och har man ett sommarställe ihop måste ju båda dra sitt strå till stacken ibland. Under våren har vi haft en målare här som målat stora huset och gästhuset. Tyvärr hade han inte tid att hjälpa oss med garaget så..............här står jag nu ;-). Det bruna ska bli rött med vita knutar så först är det grundmålning som gäller. Därefter två stryk (förhoppningsvis) med rött och sedan dutt med vitt. Kolla in mina händer..............allt jag gör, gör jag med både psykisk och fysisk inlevelse, ha, ha. Tur det är vattenbaserad färg ;-).

4 kommentarer:

Monica sa...

Tittar NOGA, yes it needs two to dance tango/salsa.....*fniss*
Måla på kära vän! "hoppa" inte över något ställe...hi,hi,hi.
Sommarkram.

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Hehe, er det ikke godt nå man har litt å gjøre i ferien da... Lykke til med malingen din :o)

maria sa...

Det kan vara riktigt avkopplande att måla och det är ju toppen att ni båda hjälps åt :)

Lycka till !
Kram

Annelie sa...

Åh, jag blir trött bara jag ser det! Vad flitig du är!