torsdag 1 juli 2010

Macro Lovers no 29 Rosé

Macro Lovers.

15 kommentarer:

Ma.links sa...

Snyggt. Vilken fin röd färg.

Birgitta - Macro Lovers sa...

Härlig röd färg. Snyggt foto!

Birgitta igen sa...

Glömde...
Tack för dina snälla ord och så önskar jag dig en underbar sommar. Hoppas vi "syns" igen till hösten :)

"Lillagul" sa...

Jätteläckert foto på Rosépepparn !
Vilka färger :)
Tack för den gulliga kommentaren hos mig !
Trevlig torsdag !

Maria G sa...

Superläcker bild på pepparn'!
Ha en bra dag!

Ingela´s blogg sa...

Ser ut som miniäpplen, men förstår att det är rosepeppar. Fin bild. Ha en bra torsdag.

Cecilia Artista sa...

Ursnygg bild på rosépepparn!
Ha en trevlig dag!

Monica o Jacob sa...

Snyggt foto.
Funderade först på vad det var, men det ser jag nu gott i maten;-)
Ha en skön torsdag;-)

Bildgatan-Avsändare Margareta sa...

Först och främst så gillar jag bilden. Försökte luska ut vad, läser attt det är rosepeppar och genom den bra makrofotograferingen hade jag inte kkommit på det. Funderade på vilka lite halvtorkade bär det var. =)

Misswhatsit sa...

Så snyggt det blev med den färgglada rosépepparn! Dekorativt.
Ha det gott!

Anonym sa...

Vilken fin bild, varm och go.
Tack snälla, rara, goa du för din fina kommentar hos mej, du gör mej så glad så anar inte hur mycket. TACK!
Ha en mysig kväll.
/Helena

ormbunke sa...

Först trodde jag det var lingon eller nypon innan jag läste att någon hade skrivit rosépeppar. Helt fantastisk att fånga så små korn på bild. Jag önskar dig en skön semester. Ha de gott. Anita

Peters bildmagi sa...

Fin bild med härlig färg :-)

christina sa...

Verkligen läckert foto!

Gbgmamman sa...

Verkligen snyggt! Ha det bra. =)