måndag 15 juni 2009

Bildligt Talat v 25

Bildligt Talat

9 kommentarer:

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Jag är förtjust i vattendroppar på blad och blommor och med det väder vi har i Sverige nu råder det ju ingen brist på passande motiv på det temat tyvärr... Vackert!

Majsan sa...

Mycket vacker bild. Håller med föregående talare.. :)

"Hinner jag torka innan nästa regn faller?" tänker jag när jag ser bilden..
/Majsan

christina sa...

Så stilfullt med vattendropapr i olika storlekar. rent och snyggt! :)

Ulrica sa...

Älskar vattendroppar på bild... det är snyggt.

Tack och kul att du gillade min bild. Inte tagen med makro dock, men jag längtar tills jag har råd att köpa ett. Oj, då ska det bli närbilder. Här är bilden bara kraftigt beskuren. Men efter många år med foto på frihand brukar jag sätta skärpan så att det blir möjligt att beskära edn i datorn sedan.

Henry sa...

Fint foto!

Ninni sa...

Jag gillar ju också vattendroppar på blad...Jättesnyggt! Din bild ser så mycket mera positiv ut än min.;)
Men imorgon ska vi kanske slippa regnet...äntligen.
Må så gott!
Kram Ninni

Amanda sa...

Vacker Daggkåpa, en vild gissning. Jag kan inte låta bli att tycka om droppar som ligger på ett blad. Det trots allt regn. /Amanda

Mimo sa...

Underbart foto som får mig att tänka på svensk sommar, en tidig morgon där daggen ligger i bladen.

Olga T sa...

Daggkåpan är så fin!! Snyggt foto!