onsdag 24 juni 2009

Sommar På Riktigt

Japp, så drog det igång igen då, sommarens bästa program. Säsongens första Morden i Midsomer visades i går kväll. DÅ är det sommar och semester för mig :-). Sitter alltid fastklistrad inomhus i soffan då även om det är en vacker varm sommarkväll. Kanske man skulle fixa en tv utomhus........hm. Nå´t för C att ta tag i kanske. Idag drar vi in till Karlstad för att storhandla mat och sedan ska vi hämta "lilla" F´s kompis J som kommer med bussen från Stockholm. Ska bli roligt att ha henne här en vecka. Tjejerna har bla planerat ridning, bad, tältning samt besök i Sunne vattenpark. "Lilla" F är i gasen kan jag lova ;-).
Dagens temp: +24 och klockan är bara 08.30.
Dagens väder: sol och blått, blått, blått.

8 kommentarer:

Viola sa...

Du koser deg i sommervarmen ser jeg - bra!! :) Jeg har nå lest dine tre nyeste innlegg, og det er flotte bilder du har fått til! :) Her er det akkurat nå 32,3 i sola, dvs ca 23 i skyggen.. Men jeg tror jeg må skaffe meg en ny graderstokk (måler).. tror den jukser innimellom! Kos dere! :) Klem herfra i varmen :)

Viola sa...

Vel..det skulle vel bli ca 22 grader i skyggen - her :)

Lallis - liv och leverne sa...

Ja nu är det allt sommar. Härligt!
Och vilken fin bild!
kram Lallis

Ninnie sa...

Jaaa, visst är det härligt när sommaren är så här fin...!?
Vilka fantastiskt fina bilder på maskrosor du visar i tidigare inlägg! Ljuvliga. Ha en fortsatt härlig semester!

Hero sa...

Det verkar vaar skönt i Värmland: Kanske blir det en tur ditåt senare. Men jag har lite svårt att slita mig från havet trots att jag är uppväxt i skogarna och van att bada i insjöarna.
Ha det så gott/Maria

Anonym sa...

Jag hoppas att det inte är kompisen du har fotat... hon verkar lite varmt klädd i så fall.
Du är otroligt duktig med ditt nya macroobjektiv (men det har jag kanske sagt förut??)
Jag lyckades missa Morden i går... så typiskt.
Fortsätt ha det bra i sköna Värmeland!!

Helena sa...

Tittar in och önskar dig TREVLIG SOMMAR!

Ulrica sa...

Absolut sommarens bästa program!!!! Love it!