tisdag 16 juni 2009

Tisdags Tipset 4 - Musik

Att städa kan ju ibland vara lite motigt om än det är underbart efteråt när hela huset skiner blankt och doftar gott. Mitt Tisdags Tipset är att sätta på din favorit musik på högsta volym, grabba tag i dammsugaren, skurtrasan eller fönsterputsen och sätta igång. Städningen kommer gå som en dans. Jag lovar :-).




Bruce Springsteen är min absoluta favorit och alla hans låtar är bra till städning. Dock bäst med de lite mer rockiga låtarna för att inte städningen ska ta för lång tid ;-).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Springsteen är en klar favorit hos mig med... men städa... nä fy... inte ens med bra musik i öronen är det roligt.

foto CHIP sa...

Först hoppade jag till vid första bilden och sedan blev jag så glad när jag såg The Boss - och en av mina favoritlåtar :):)
Kanonbra TisdagsTips!
Ha en fin tisdag :)

foto CHIP igen :) sa...

Gu så bra denna inspelningen var! När saxofonen kom så fick jag gåshud - WOW!