torsdag 1 april 2010

Önskar Dig Vännen........................

När du läser inlägget är jag på resande fot eller kanske framme vid målet. Näpp, målet är inte Blåkulla ;-). Nej, ääääääntligen bär det av till mitt älskade paradis, Sunne i Värmland. Nu öppnas sommarstället för säsongen!!!!! Som jag har längtat efter mitt absoluta favorit vattenhål. Nu ska vi fira påsken i lugn och ro jag och la famiglia. Bara vara, sova, vila, njuta, skrota runt och göra ingenting, ta sköna promenader och träffa våra älskade värmländska vänner.

Till alla mina sköna, kreaktiva och duktiga, varma och go'a bloggvänner sänder jag så en bamsestor blöt sötsliskig påskpuss och önskar er en underbar helg. Passa på att varva ner, stryk alla måsten i almanackan, sug in den friska vårluften och leta efter alla fina vårtecken. Ät och drick gott, kramas och njuuuuuut av livet här och nu. Bara så ni vet......................you make my day :-)!

10 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Härligt: öppna sommarstugan! Ha det så bra därborta ... sov inte bort HELA vistelsen bara! *ler*
:)

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Hoppas ni får en riktigt härlig påskhelg i stugan! Jag drar också från stan idag och firar påsk i svärföräldrarnas stuga, det är så skönt att få njuta av lugnet där.

Monica sa...

Tack för din kommentar. Önskar dig en Skön Påsk med familjen. Här får du ett litet "tänk"
Livet består egentligen av en enda lång rad av ögonblick. Om vi inte är närvarande i dessa ögonblick så går vi miste om själva livet. Njut och ha det riktigt skönt! Varma, lååååånga, äkta kramar från mig.

Viola sa...

Ååå takk og takk snille du! :) Så herlig å høre at du er ved ditt Vattenhål..!! :) Håper dere får noen deilige skjønne dager! Her er været grått i grått og regn, regn.. Men jeg skal løfte hodet og prøve tenke positivt! :)Påskpuss til deg fra meg også! :)Og ha en riktig koselig påske!

Marie-Louise sa...

Gulliga du, Marie. Jag tackar dig för dina fina ord hos mig och så vill jag önska dig Glad Påsk. Ha det underbart nu i din stuga med vänner och dina nära. Njut, men det vet jag att du gör, vi är några som har den förmågan=) Goa underbara du, jag tänker på dig mycket och är så tacksam att du finns. Många goa påskpussar och kramar.

Helena sa...

GLAD PÅSK! :)

Maria sa...

Taxkar! önskar en Glad Påsk tillbaka och hoppas att du får en härlig ledighet vid ditt vattenhål:)
Kramar Maria

Pennelina sa...

Glad Påsk till dig och de dina!

Kramar från Pennelina :-)

hundenstina sa...

Glad Påsk till dig oxå!!!
Låter härligt med torpet ... Njut!!!

Annelie sa...

Du läser väl inte det här förrän du kommit hem och sätter dig för att uppdatera dig på nätet, som jag gör nu.....
Men det var fina ord och jag hoppas verkligen du haft det lika skönt som jag!
Kram!