onsdag 28 april 2010

Sepia Scenes no 81

Royalty.

9 kommentarer:

Monica sa...

Reser mig upp och bugar för de kungliga......ha,ha
Härlig tolkning igen!
Kramen

Annelie sa...

Du börjar förbereda dig för bröllopet ser jag...
Fin och kul bild!
Du får alltid till det där med sepia, jag har inte hittat nåt som jag tycker blir bra nån gång. Men det kommer väl kanske det med.
Jag är ju lite "macroidiot".
*skratt*

Annie Jeffries sa...

How poignant. The line-up of history is very moving.

Quasi Serendipita sa...

Fabulous :)

Ralph sa...

The look of the past is highlighted in a warm sepia. I like that in the past having your picture taken meant that you dressed up and looked your finest. These people are important, and look that way!

Marice sa...

awww classic and perfect in sepia :)

u may view mine here

EG CameraGirl sa...

Royalty look great in sepia. ;-)

Photo By Manka sa...

Snygg bild, den här skulle inte alls göra sig i färg.

Ha en bra dag.

/Magnus

anemonen sa...

Mycket vackert i sepia. Nu får du addera kronpinsssan med make till samlingen.