torsdag 21 maj 2009

ABC: L

Leendet är ett ansiktsuttryck som signalerar glädje. Har du tänkt på hur olika leenden kan se ut, men alla förmedlar de samma sak. Ett leende känns alltid värmande och sprider härlig glädje omkring sig. Jag tycker leenden smittar. Om jag får ett leende av någon blir jag glad och börjar själv le. Då ser ju någon annan mitt leende och..............ja, på så sätt skickar vi leenden vidare. "Att le är det billigaste sättet att försköna sitt utseende". Fler ord på L hittar du hos ABC.

1 kommentar:

Petunia sa...

Jeg beklager på det sterkeste de problemene som har vært på ABC og mr. Linky. Vi får håpe det går bedre fremover...
Jeg skulle ha kommet innom deg for lenge siden, men linkene ha kommet og gått og jeg har forsøkt å forstå hav problemet egentlig er, men det hele er litt utenfor min makt...
Smil og latter er herlige valg for L! Flotte bilder også.
Jeg håper du vil fortsette å følge oss på ABC til tross for rotet...
Klem:)