söndag 10 maj 2009

Bildligt Talat v 20

Bildligt Talat

12 kommentarer:

Mia sa...

Snyggt foto med mycket liv i. Hästen ser ut att tänka måååste jag gå här???

Ninni sa...

Det ser ju så mysigt ut att rida...bara man inte hade sån respekt för hästen:)

Bitten sa...

Ser mycket härligt ut.

annette sa...

Tycker alltid att det ser så fint ut att rida, men har alldeles för stor respekt för hästar.

annette

Marianne sa...

Jag tycker också det ser härligt ut att rida. Men jag gjorde det en gång i tonåren då vi fick rida runt runt inne i ridhuset. Efter 10min var jag "bilsjuk" och fick kliva av. Sedan dess har jag inte försökt igen. Jag har också jättestor respekt för hästar.

Mimo sa...

Ser härligt ut, dessutom tror jag att hästen gillar det.

Lasseivomma sa...

Det där är ridning i rätt miljö, jättemysig stämning i bilden

annalarssonphotography sa...

Härlig bild Mie!
Jag minns mina somrar med min häst när jag ser din bild, när vi red genom vattnet..

Kramen Anna

Della sa...

Dom ser ut att ha det bra.

Pialotta sa...

Så fint på hästryggen.. din dotter eller.. Jag har en dotter som oxså testat det där som vuxen, men mitt ena barnbarn är riktigt duktig ryttare.. snart 16 år.. undras tro hur länge hon ska fortsätta..

Photos by Storm sa...

Så härligt. Finns ingen bättre avkoppling än att rida ut i skogen/Lis

Anonym sa...

Vilken fin bild. Rofyllt och vackert där vid vattnet.

Hälsningar
strömma