söndag 31 maj 2009

Något Kärt, Något Tryggt Och Något Varmt

Denna helg andas verkligen familj. Det är pingst och idag mors dag. För mig är kärlek, trygghet och värme = la famiglia och mina nära vänner, men eftersom jag är emot att lägga upp omaskerade ansikten på "de mina" här på bloggen så väljer jag något annat som står mig mycket nära. Djuren. Mitt bidrag idag i Fototriss blir således:
1. Sacha med sin kära leksak.
2. Lina med sin trygga mamma.
3. Lovisa och Ludde med sina varma vinterpälsar.

23 kommentarer:

lilalili sa...

Bilden på Lina och hennes trygga mamma blir min absoluta favorit här hos dig.
Ha en skön söndag! Kramis

Anna sa...

Hej vilka fina bilder. Härligt med lite djur i temat. Inte väljer jag någon favorit här inte, alla har ju sin charm men jag måste säga att jag har en förkärlek till kor som har lera upp under magen :)

Mitt i Fågelsången sa...

Fin tolkning! Lina och hennes mamma vinner min röst!

Ha en fin dag!

Dahlarna sa...

Fint tema i temat med djur! Hoppas att du får en mysig morsdag!

Namn: Eva sa...

Underbara bilder och en alldeles underbar tolkning!!!! Kaninbilden vinner min röst idag ... så fint med snöflingorna mot pälsen!

Dublir min vinnare av de jag sett hittills!

/Eva

Anonym sa...

Jättefina bilder allihop. Min personliga favorit blev den sista. jättesöta =)

Anonym sa...

Mysiga tolkningar !

Foto i Norr - Marie sa...

Fina bilder du bjussar på. Hoppas du då får en fin dag!

Sladden sa...

Fina bilder. Jag gillar första bilden bäst.

Erik "Semlan" sa...

Rent fotografiskt väljer jag kaninerna med sina varma pälsar. Kul foto! Hundar kan vara rätt lika barn, som släpar runt på sina gosedjur...
Förstår din omtanke gällande "de dina". En ofta ganska svår balans, hur mycket ska man lämna ut? Du tolkade åt ett annat håll, finurligt. :-)

Anonym sa...

Kul tolkning, våra djur är ofta lika nära som barn och övriga familjemedlemmar. Gillar Lina och hennes mamma bäst.

Resa med Herbert sa...

Hej!

Fina bilder på de kära djuren.

Må gott, önskar Irene

annalarssonphotography sa...

Fin djurlig triss! :)

Din andra bild gillar jag skarpt!
Ha en fin kväll :)
Kram Anna

christina sa...

Kaninerna blir min favorit!

Lasseivomma sa...

Bra triss utan att ta till man och barn. Jag gillar Rottisen med mjukdjuret, det är bra för rasens image. Snygga bilder är ju standard hos dig. Hann inte trissa idag /Lasse

Viola sa...

Hej på dig!
Kul triss du bjuder på...min klara favorit blir hunden och leksaken. Den talar direkt till mitt hjärta=)

Hej från mig/ Viola

Majsan sa...

Vilka fantastiska bilder! Någon favorit blir det inte.. jo.. alla tre!!

Pialotta sa...

Varma, trygga tre bilder i focus:-) Ha de fint resten av denna pingsthelg/Pialotta

kaxi sa...

Du har också kossor! :) Men kaninerna var sötast och fint beskurna.

Anonym sa...

En komplett tolkning,men jag funderar över mittenbilden. Är det något som du har i din närhet?

/Avsändare Margareta

Anonym sa...

Sådana kossor vill jag också ha i min närhet, lite svårt i stan men kanske i stugan =).

När jag tittade på dem förra gången förstod jag inte att det var kossor. Nu ser jag och ha de vackra runt sig, underbart.

Jag måste nog flytta till landet igen.

/Avsändare Margareta

Photos by Storm sa...

Så fina djurbilder och kaninerna är bara så söta/lis

Jah Hollis sa...

Nej, det där med att lägga ut bilder på dem som är en nära är lite tveksamt, men jag gjorde ett undantag. Dina bilder tycker jag ändå passar in bra i temat.