onsdag 20 maj 2009

Ordlös Onsdag - Sval Och Mjuk

Mitt bidrag till Ordlös Onsdag.

20 kommentarer:

christina sa...

Absolut svalt och mjukt, härlig färg!

hea sa...

Shit så snyggt!
Att fånga en sån på bild är inte illa :)

Marie sa...

En amerikansk manet jag fångade på bild i Florida i julen -08.

Veronica sa...

Wow, lovleyyy! Järnspikar så bra fotat hörru!!!

NatureFootstep sa...

oj, jur har du lyckats få den här bilden? Både sval och mjuk är den ju och totalt oväntad. :)

Anna Carin Ahlander sa...

Otroligt vacker bild, och visst är den sval och väldigt len/mjuk!
Ha en fin dag!Anna

Anonym sa...

WOW!!!!
Imponerande!
Häftigt!
Och sanslöst vackert!!

Amanda sa...

Vilken fantastisk bild av en manet. Det är en mjuk massa som kan brännas, skönt att det finns svalkande havsvatten. /Amanda

Lasseivomma sa...

Verkligen en tjusig bild på temat. När man zoomar upp den blir det en tavla...kanon /Lasse

Ninni sa...

Jättesnyggt! Läckra färger man ser ju tydligt att den är sval:) Men jag vet inte om jag skulle vilja känna på den...
Det är inga påfågelsfjärdrar på min bild utan något slags sjögräs som jag såg i en liten å. Svalt vatten med mjukt sjögräs...så var tanken.
Kram Ninni

Anette sa...

Vilken vacker manet, men de är lite läskiga att möta i vattnet! När jag var liten vägrade jag gå i om det fanns maneter, nu är jag ju lite modigare! /Anette

Myra sa...

Oh. My. God!

Ar helt facinerad av din bild. Full poang harifran!!

Photos by Storm sa...

Jättevacker bild som absolut ger en sval och mjuk känsla. Ha det bra/Lis

Sladden sa...

Hääääärlig bild!

foto CHIP sa...

Vilken bild! Har du redan simmat i havet? Och med kameran?
Hur har du lyckats få en så fin undervattensbild?
Undrar om jag ska skaffa undervattensmask till min kamera?

Ulrica sa...

Oooo vilken bild du fått. Helt sjukt snygg... sval och mjuk och SNYGG!!!

Anonym sa...

Oj vad häftigt!

Helena sa...

Oj, vilken fin bild! =D

Kerstin sa...

Wow, vilken kanonbild! Både sval och mjuk men oj vad hett det kan bli. :)
Ha en fin dag.

Monica sa...

En härlig tolkning av temat!