fredag 8 januari 2010

Dagens Egentid

Hoppade direkt från sängen i skidkläderna och drog en repa i spåret. Hemma innan "lilla" F vaknade vilket igentligen inte säger särskilt mycket då hon har tonåringens sömnbehov just nu, ha, ha. Luncha ihop och till min glädje sedan en fotoprommis tillsammans. Vi har alltid så roligt när vi är ute och fotograferar och jag lär mig så ofantligt mycket utav denna fantastiska människa. Inga vinklar är omöjliga bara slänga sig ner i snön eller balansera på en hal sten för att få den rätta "feelingen" i bilden ;-). Bilder fick vi, många och isiga. Kalla som isglassar var vi när vi kom hem igen så gott varmt te och favoritfilten fick det bli för att få upp värmen. Eftermiddagen tillbringade jag sedan i soffan myspysandes med en riktig DVD klassiker. Underbar film som jag rekommenderar varmt. Nu är det dax att njuta fredagsmiddag och fredagsmys med la famiglia. Skön fredagskväll vännen.

2 kommentarer:

Wildhearts sa...

Ser fram emot de isiga bilderna. Ha en bra kväll!

Resa med Herbert sa...

Hej!

Det låter som en skön dag.

Mys och Må, önskar Irene