söndag 24 januari 2010

Pets

Catwalk.
Macroday.

11 kommentarer:

Rune Eide sa...

Det var en ny definisjon av ordet! :-)

Nydelig bilde!!!

Gena @ Thinking Aloud sa...

Excellent shot ... lovely detail - I feel like I want to reach out and touch the kitty, which I am sure is gorgeous!!
have a great day!
Gena @ Thinking Aloud
a photoblog
South Africa

Helena sa...

Vilken mysig tass-bild! :)

Bruno Beige sa...

Bra bild igen då! En mjuk tass med klor som anas. En detalj som ger en bild av vad en katt är. Ett litet rovdjur är mjukt att klappa.

Anonym sa...

Moving like poetry
Silently, mostly and
directly into the heart.

Anna tassar in.. sa...

Ja men så är det ju..när jag kommer hit..då ler jag..då lyser jag för mitt öga får så mycket godis att jag blir varm..

Jo men så här tänker jag..Anna..ler du nu..jaaaa det gör jag..alltså..mmmm du gillar detta..jepp tokmycket.

Nu till tassen..magisk..en tass kan vara så mjuk så full av kärlek..den här tassen är en sådan..det ser väl jag det..

Viola sa...

Mmmm.. så vakker at jeg får lyst å gi den en kos! :)

Anna tassar in.. sa...

Underbart..vilken päls..så stilren så perfekt...

Nollan sa...

Men vilken ljuvlig bild med den lilla tassen. Skärpedjupet är perfekt!

Mikabella sa...

Ljuvligt!

Ulrica sa...

En underbar bild, mmm vill pussa. Och kanske får man då dofta lite tass-svett :)