lördag 23 januari 2010

Årets Bästa Bild - Höst

Mitt bidrag till tävlingen Min Bästa Bild 2009 som anordnas av Carlbom Foto i samarbete med CoolStuff.se.

Vet inte om detta är den absolut bästa bilden jag tagit, men jag är väldigt nöjd med hur mjukt och böljande vattnet blev. Precis så som jag hade tänkt mig. Ett foto som betyder mycket för mig i min utveckling som amatörfotograf. Innan hade jag bara använt automatisk inställning på kameran. Det var en hög tröskel att kliva över till manuell eftersom jag tyckte det var så läskigt, men det heter ju Friskt Vågat Hälften Vunnet :-).

4 kommentarer:

Anonym sa...

wow.

Helena sa...

Härlig bild! Lycka till i tävlingen! :)

Viola sa...

Vakkert! Det er som jeg kan lukte og høre vannet som renner! :)

Nina Xi sa...

Ja du har rätt :-) kul, vi tänker uppenbarligen lite lika :-)